شادگان به جایگاه واقعی خود بازگردد
کد خبر: 4136984
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
امام جمعه شادگان:

شادگان به جایگاه واقعی خود بازگردد

حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری با اشاره به مشکلات موجود در شادگان از جمله اشتغال جوانان تصریح کرد: شهرستان شادگان با قدمت چندین هزار ساله و داشتن حافظان قرآن در جایگاه واقعی خود قرار ندارد و باید به جایگاه اصلی خود برگردد.

عبدالرحمن منصوریبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری، امام جمعه شادگان در جریان دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم شادگان که امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه، انجام شد، با اشاره به مشکلات موجود در شادگان از جمله اشتغال جوانان اظهار کرد: مردم به‌دلیل اینکه به رئیس‌جمهور امیدوارند امروز برای استقبال حضور پیدا کردند و آمدند تا بگویند با انتخاب مردمی حجت‌الاسلام رئیسی برای ریاست جمهوری، دل همه مستضعفان روشن شد زیرا گوش شنوا و حلال مشکلات شهرستان خود را پیدا کردند.

وی افزود: شهرستان شادگان با قدمت چندین هزار ساله و  داشتن حافظان قرآن در جایگاه واقعی خود قرار ندارد و این مسئله به این دلیل است که در دولت‌های قبل مدیریتی وجود نداشت.

امام جمعه شادگان گفت: مردم شادگان در صحنه‌های مختلف ارادت خود را نسبت به نظام و اهل بیت(ع) نشان دادند. در وقایع اخیر بانوان ما روسفید شدند و شهرستان شادگان در حجاب رتبه نخست کشور را دارد.

منصوری با بیان اینکه ۱۷۰ هزار فدایی نظام و رهبری در شادگان وجود دارد، گفت: مردم انتظار دارند شادگان به جایگاه اصلی خود برگردد و مردم آماده همکاری با دولت در این زمینه هستند.

انتهای پیام
captcha