اطلاعات مؤسسات قرآنی مورد حمایت جدول ۱۷ به‌زودی اعلام می‌شود
کد خبر: 4139048
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

اطلاعات مؤسسات قرآنی مورد حمایت جدول ۱۷ به‌زودی اعلام می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه اطلاعات مؤسسات قرآنی مورد حمایت جدول 17 به‌زودی اعلام می‌شود، گفت: این تکلیف قانونی اداره‌کل ارشاد است که این اطلاعات را در سامانه شفافیت بارگذاری کند و در اختیار عموم قرار دهد.

رضا کلاه کجبه گزارش ایکنا از خوزستان، پیرو اعلام فراخوان حمایت از طرح‌های حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب جدول 17، بنا بر اعلام اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، تعداد ۹۶ مؤسسه فرهنگی، هنری و قرآنی از حمایت تبصره ۱۴ این جدول بهره‌مند شدند. 

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این باره به ایکنای خوزستان گفت: اطلاعات مؤسسات قرآنی مورد حمایت جدول 17 به‌زودی اعلام می‌شود. این تکلیف قانونی اداره‌کل ارشاد است که این اطلاعات را در سامانه شفافیت بارگذاری کند و در اختیار عموم قرار دهد.

وی اظهار کرد: طرح مؤسسات با کارشناسی ۱۵ داور تخصصی در کمیته ۶ نفری بررسی شد و مبالغ حمایتی به آنها تعلق گرفت. این مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی دارای مجوز از سازمان‌های مختلف و مساجد دارای مجوز، از این حمایت‌ها بهره‌مند شدند و به‌زودی مشخصات حمایت دریافتی آنها در سامانه شفافیت منتشر خواهد شد.

گفتنی است، اعضای کمیته جدول ۱۷ نماینده امام جمعه و‌ نماینده ولی‌فقیه به‌عنوان رئیس کمیته، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و نماینده مجمع نمایندگان استان بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha