نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد
کد خبر: 4140144
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد

نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت سالروز گرامیداشت سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در استانداری خوزستان برگزار شد.

نشست شورای هماهنگی حفظ آثاربه گزارش ایکنا از خوزستان، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۲۰ اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز گرامیداشت سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول به ریاست علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت مردم دزفول در مقابل رژیم بعثی نقطه عطف پیروزی‌های ایران در جنگ تحمیلی است.

وی افزود: فتح خرمشهر و روز مقاومت دزفول به عنوان حماسه‌ای جاویدان در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید از آن به عنوان یک حماسه بزرگ ملی یاد کرد.

حسینی محراب با تاکید بر لزوم انتقال فرهنگ مقاومت و ایستادگی به جوانان تصریح کرد: سالروز آزاد سازی خرمشهر، و روز مقاومت در دزفول تجلی فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است، زیرا در روزهای جنگ تحمیلی توانستیم با کمترین امکانات و تجهیزات بر دشمن فائق آییم، لذا امروز باید این باور را به جوانان و نسل های آینده منتقل کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار جوانان در همه عرصه‌ها یادآور شد: در تمامی دوران دفاع مقدس جوانان، جنگ را اداره می‌کردند و نقش مهمی در آن روزها داشتند.

حسینی محراب در ادامه بر اجرای برنامه‌های متنوع و فرهنگی تأکید کرد و گفت: پدران و مادرانی با فداکاری‌ها و از جان گذشتگی در آن روزها، امنیت و آرامش را امروز برای ما به ارمغان آوردند که ما وظیفه داریم روایت صحیح و کاملی از آن برای نسل امروز جوان بیان کنیم.

انتهای پیام
captcha