خوزستان امروز «زیر سایه خورشید» می‌رود
کد خبر: 4141920
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

خوزستان امروز «زیر سایه خورشید» می‌رود

شانزدهمین سری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در آستانه سالروز میلاد حضرت معصومه(س) عصر امروز، 30 اردیبهشت در حرم علی بن مهزیار اهوازی آغاز می‌شود.

جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید»حجت‌الاسلام دانیال اریکه، دبیر ستاد جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: مراسم استقبال از خدام حرم مطهر امام رضا(ع) و آغاز شانزدهمین سری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» ساعت 18 امروز، شنبه، 30 اردیبهشت در حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول دهه برنامه‌های مختلفی با حضور خدام در سطح استان پیش‌بینی شده است، گفت: کاروان خدام حرم مطهر رضوی که ظهر امروز وارد استان می‌شود، شامل چهار گروه است که یک گروه از آنها در اهواز و سه گروه دیگر در سطح شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

اریکه ادامه داد: عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها، حضور در پادگان‌ها، زندان‌ها، دیدار با خانواده شهدا و حضور در جشن‌های خیابانی مهم‌ترین برنامه‌های خدام در این دهه خواهد بود که پایان‌بخش آنها برگزاری جشن سالروز میلاد امام رضا(ع) است.

دبیر ستاد جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» استان خوزستان گفت: هدف این است که امکان زیارت پرچم حرم مطهر امام برای افرادی که امکان تشرف به حرم مطهر امام رضا(ع) را نداشته باشند، با حضور خدام فراهم شود.

وی در پایان اعلام کرد: یکی از برنامه‌های ستاد مردمی جشن‌های «زیر سایه خورشید» با همکاری شهرداری اهواز، جشنواره بزرگ «برکت هر خونه» است. در این جشنواره که به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود، از 31 اردیبهشت تا 2 خرداد، پارک شهربازی، سینما ساحل، سینما اکسین و بهمن رایگان خواهند بود.

انتهای پیام
captcha