پیش‌بینی ۲ هزار برنامه فرهنگی به مناسبت سوم و چهارم خرداد
کد خبر: 4142125
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

پیش‌بینی ۲ هزار برنامه فرهنگی به مناسبت سوم و چهارم خرداد

به مناسبت سوم خرداد «سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان» و چهارم خرداد، «روز مقاومت مردم دزفول» بیش از ۲ هزار و ۴۶۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی و هنری در سطح استان پیش‌بینی شده است.

فتح خرمشهربه گزارش ایکنا از خوزستان، عبدالرضا مرادحاجتی، دبیر ستاد استانی سوم و چهارم خرداد خوزستان در نشست خبری سوم خرداد «سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان» و چهارم خرداد، «روز مقاومت مردم دزفول» که امروز شنبه 30 اردیبهشت در اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: بیش از ۲ هزار و ۴۶۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی و هنری در سطح استان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح برنامه ریزی شده است.

وی گفت: رژه نیروهای مسلح در اهواز و خرمشهر، گردهمایی بزرگ مردمی در سوم خرداد و چهارم خرداد، رونمایی از ۸۵ عنوان کتاب منتشر شده توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از جمله برنامه‌های استان در این ایام هستند.

مرادحاجتی ادامه داد: برگزاری جشنواره اقوام و عشایر در دو شهر خرمشهر و دزفول، اجرای رژه دریایی قایق‌ها و کشتی‌ها در سواحل خرمشهر، برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ورزشی، رونمایی از اسناد ارتش با حضور سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در دزفول و چندین برنامه دیگر به مناسبت سالروز سوم خرداد و چهارم خرداد در استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام
captcha