اشتغال و مسکن مردم خرمشهر نیازمند توجه ویژه است
کد خبر: 4143363
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

اشتغال و مسکن مردم خرمشهر نیازمند توجه ویژه است

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه شهرستان خرمشهر نیازمند توجه ویژه مسئولان است، خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان در زمینه اشتغال و مسکن نیازمند توجه هستند.

موسوی فردبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمن سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز چهارشنبه سوم خرداد، در مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر گفت: در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران اسلامی را از دست ندادیم چراکه خداوند متعال در چشم آنها بزرگ بود و مابقی را کوچک می‌دیدند.  

وی با اشاره به دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، درباره برکات هجرت رضوی گفت: رشد کیفی مکتب حیات بخش تشیع، رشد عمقی مکتب تشیع، رشد کمی مکتب حیات بخش تشیع، تجلی ابعاد و جنبه‌های سیاسی مکتب حیات بخش تشیع و تبدیل ایران اسلامی به شیعه خانه اهل بیت عصمت و طهارت از برکات این هجرت هستند.  

امام جمعه اهواز درباره اهمیت آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: این آزادسازی یک پیروزی ساده نبود، بلکه آغازی بر شکست‌های متوالی استکبار جهانی در جبهه‌های نبرد علیه ایران اسلامی و پایان توهم دشمنان و دل بسته به شکست ایران اسلامی است.  

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر ضربه اساسی به پیکر دشمن و تمامی معادلات، باورها و تصورات درباره ایران اسلامی بود، عنوان کرد: آزادسازی خرمشهر شیرینی مقاومت و تلخی تسلیم را برای همیشه نمایش داد. 

موسوی فرد با اشاره به ثمره مقاومت در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی توان ساخت یک فشنگ را هم نداشتیم ولی امروز با رهبری امامین انقلاب به جایی رسیدیم که در ساخت تجهیزات نظامی شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم.  

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: در دل تحریم‌ها توانستیم ابرقدرت منطقه و فرا منطقه شویم و در عرصه علم و تکنولوژی جز کشورهای برتر دنیا باشیم که از افتخارات نظام مقدس اسلامی است.

 وی با طرح این پرسش که چرا مردم در بحث اقتصاد امروز در فشار قرار دارند، افزود: در بخش اقتصادی باجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب در 16 سال گذشته با مشکل مواجه بودیم که این امر ناشی از نگاه به غرب در گذشته است. همانگونه که در دل تحریم‌ها توانستیم در دو عرصه به عزت راه پیدا کنیم به حول و قوه الهی در عرصه اقتصادی نیز چشم انداز خوبی را در پیش داریم.  

موسوی فرد با اشاره به اینکه شهرستان خرمشهر نیازمند توجه ویژه مسئولان است، خاطرنشان کرد: در زمینه اشتغال و مسکن مردم این شهرستان نیازمند توجه هستند. امروزه شهرستان خرمشهر متعلق به همگان است.  

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به مسأله حجاب، عنوان کرد: بانوان ایران اسلامی با جستجو در اینترنت درخصوص آفت‌های بی حجابی به عمق هدف دشمن از ترویج آن پی ببرند. مردم و مسئولان در کنار یکدیگر وظیفه دارند و تنها وظیفه ما تذکر زبانی است. 

انتهای پیام
captcha