برگزاری جشن بهار بندگی در مسجد شهدای کربلا دزفول + عکس
کد خبر: 4144290
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

برگزاری جشن بهار بندگی در مسجد شهدای کربلا دزفول + عکس

دختران کانون طهورا مسجد شهدای کربلا دزفول، همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد امام رضا(ع) بهار بندگی خود را جشن گرفتند.

جشن تکلیفحجت‌الاسلام محجوب، امام جماعت مسجد شهدای کربلا دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: نوگلان کانون طهورا مسجد شهدای کربلا دزفول همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بهار بندگی و رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

وی اظهار کرد: جشن تکلیف برنامه‌ای است که آغازگر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی محسوب می‌شود. در این برنامه تربیتی برای نسل آینده‌ساز آموخته‌های دینی تبیین و دستورات الهی تشریح شد.

محجوب گفت: همچنین برای والدین این نوگلان نیز طی چهار جلسه، مشاوره دینی و مباحث روانشناسی ارائه شد تا آنچه را خداوند نسبت به فرزندان بر انسان واجب ساخته و از ما خواسته است به خوبی عمل کنیم.

امام جماعت مسجد شهدای کربلا دزفول اظهار کرد: در این مراسم معنوی که تمام دانش آموزان پایه سوم حضور داشتند برنامه‌های شاد و متنوعی توسط روحانیون مسجد و دانش آموزان اجرا شد؛ اجرای حاملان قرآن، قرائت دکلمه، سوگندنامه، سرود همگانی، آشنایی با مسائل و احکام دین و همچنین اقامه دو رکعت نماز شکر  از جمله این برنامه‌ها بود. 

انتهای پیام
captcha