اجرای دو نمایش‌ با موضوع زنان در دوران دفاع مقدس در اهواز
کد خبر: 4145041
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

اجرای دو نمایش‌ با موضوع زنان در دوران دفاع مقدس در اهواز

دو نمایش‌ «بدریه» با موضوع رشادت زنان خوزستان در دفاع مقدس و «دارم تمام میشم» با موضوع انتظار مادران شهدای مفقود غواص در پلاتوهای نمایش حوزه هنری خوزستان اجرا می‌شوند.

نمایش بدریه و دارم تمام میشمبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، آرش ساربان، مسئول واحد هنرهای نمایش حوزه هنری استان از اجرای نمایش‌های «بدریه» به نویسندگی قاسم لطفی و کارگردانی مجید اقبالی و «دارم تمام میشم» به نویسندگی و کارگردانی نرگس نوری ممبینی از ۱۰ تا ۱۵ خردادماه جاری در پلاتوهای نمایش حوزه هنری خوزستان خبر داد.

وی افزود: نمایش «بدریه» کاری از واحد نمایش این حوزه با همکاری و مشارکت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران، سازمان بسیج هنرمندان استان با موضوع رشادت زنان خوزستان در دفاع مقدس است که از ۱۰ تا ۱۵خردادماه ساعت ۲۰ تا ۲۱ در پلاتو ماه روی صحنه می‌رود. این نمایش بعد از حضور موفق در جشنواره مرصاد، به جشنواره تئاتر سراسری مقاومت راه پیدا کرد.

ساربان اضافه کرد: همچنین نمایش «دارم تمام می‌شم» کاری از واحد نمایش این حوزه با همکاری و مشارکت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، سازمان بسیج هنرمندان استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ خردادماه جاری از ساعت ۱۹ تا ۲۰ با موضوع انتظار مادران شهدای مفقود غواص در دوران پس از دفاع مقدس در پلاتو مهر روی صحنه خواهد رفت. علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن نمایش‌ها به پلاتوهای حوزه هنری خوزستان واقع در اهواز چهارراه نادری، خیابان شریعتی جنب سینما اکسین مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha