اجرای طرح «حامیم ۲» با حضور ۵۰۰ دانشجو در خوزستان
کد خبر: 4150047
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

اجرای طرح «حامیم ۲» با حضور ۵۰۰ دانشجو در خوزستان

دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه‌های استان‌ خوزستان با عنوان «طرح حامیم ۲» تیرماه امسال برگزار می‌شود.

طرح «حامیم ۲»حجت‌الاسلام جعفر علوی‌کیا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان و دبیر اجرایی طرح «حامیم(۲)» در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از سال گذشته طرحی به نام «حامیم» را آغاز کرد که مخفف «حلقه‌های میانی» است. امسال سال دوم اجرای این طرح در دانشگاه‌های سطح استان است که هدف آن توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه‌های استان‌ است.  

وی با بیان اینکه روند ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان در این طرح از یک هفته گذشته آغاز شده است، گفت: قرار است ۵۰۰ نفر از دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه‌های استان در این دوره شرکت کنند. 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان گفت: سهمیه دانشگاه‌های استان به آن‌ها ابلاغ شده تا اسامی دانشجویان خود را بر اساس سهمیه به دبیرخانه استانی طرح حامیم اعلام کنند. پس از برگزاری جلسات متعدد با مسئولان استانی، مقرر شد دوره‌های این طرح ۱۹ و ۲۰ تیر در شهر اهواز و ۲۱ تا ۲۸ تیر در عتبات عالیات برگزار شود.

دبیر اجرایی طرح «حامیم(۲)» خوزستان افزود: رویداد «روایت حقایق»، شامل کلاس‌های معرفتی تهذیبی، نشست‌های معرفتی و فوق برنامه‌های مذهبی از جمله برنامه‌های این دوره است.

انتهای پیام
captcha