استقبال از کاروان پیاده‌روی اربعینی مشهد در ایذه
کد خبر: 4160785
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

استقبال از کاروان پیاده‌روی اربعینی مشهد در ایذه

کاروان زیارتی اربعین امام حسین(ع) که از مشهد به صورت پیاده به سمت کربلا در حرکت است، روز گذشته 15 مرداد وارد شهرستان ایذه شد و مورد استقبال جمعی از مردم و هیئت‌های مذهبی این شهرستان قرار گرفت.

استقبال از کاروان پیاده‌روی اربعینی مشهد در ایذهبه گزارش ایکنا از خوزستان، کاروان زیارتی اربعین امام حسین(ع) که از مشهد به صورت پیاده به سمت کربلا در حرکت است، روز گذشته 15 مرداد وارد شهرستان ایذه شد.
 
این کاروان هنگام ورود به شهر ایذه مورد استقبال جمعی از مردم و هیئت‌های مذهبی قرار گرفت و در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) ایذه اسکان داده شد.
 
گفتنی است، ستاد توسعه و بازسازی و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان به عنوان کمیته اسکان و تغذیه ستاد ویژه اربعین به منظور اسکان و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی از ابتدای چهار گلوگاه ورودی به استان خوزستان و بیش از 17شهر در مسیرهای منتهی به پایانه‌های شلمچه و چذابه بیش از300 مرکز اسکان شامل مدرسه، مسجد، حسینیه و اردوگاه آماده سازی برای پذیرش زائرین شده است .
 
نشانی محل‌‎های اسکان زائرین در سایت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در لینک https://b2n.ir/m50755 قابل مشاهده است.
انتهای پیام
captcha