خانه مادر شهید علی هاشمی یک نقطه امید بود
کد خبر: 4163694
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

خانه مادر شهید علی هاشمی یک نقطه امید بود

استاندار خوزستان با بیان اینکه خانه مادر شهید علی هاشمی همیشه پاتوق رزمنده‌ها و بچه مسجدی و مذهبی‌ها بود و هر کسی از هر جای کشور به این جا می آمد، یک نقطه امید به اسم خانه مادر شهید علی هاشمی داشت، گفت: دعاهای این مادر شهید خیلی از مشکلات را از سر راه مسئولان بر می‌داشت.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان امروز ۲۹ مردادماه در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری مادر سردار شهید علی هاشمی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: امروز با از دست دادن مادر سرلشکر شهید سیدعلی هاشمی ضایعه بزرگی نصیب استان شد. خانه مادر شهید علی هاشمی همیشه پاتوق رزمنده‌ها و بچه مسجدی و مذهبی‌ها بود و هر کسی از هر جای کشور به این جا می آمد، یک نقطه امید به اسم خانه مادر شهید علی هاشمی داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم فرزندان این مادر، خانه اش را روشن و پرنور نگه دارند و این آمد و رفت بچه مذهبی ها و رزمنده ها همچنان صورت بگیرد. این بیت، بیت نور است.

استاندار خوزستان گفت: علی هاشمی در این دنیا به عنوان یک جوان عرب که حماسه های بزرگی را خلق کرد، بسیار مورد عزت قرار گرفت. این مادر سال ها صبر کرد تا این که در نهایت تکه هایی از بدن فرزندش پیدا شد و آرامش به خانه اش برگشت و باعث افتخار ما نیز  شد.

وی با بیان این که دعاهای این مادر شهید خیلی از مشکلات را از سر راه مسئولان بر می‌داشت، افزود: امروز مردم نیز در مراسم تشییع وی سنگ تمام گذاشتند و آمدند بگویند ما رزمنده‌ها و کسانی را که در راه حق گام برداشتند و علم به دست گرفتند، هیچ گاه فراموش نمی کنیم؛ درود بر این مادر و مردم.

انتهای پیام
captcha