درخشش خوزستان در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان
کد خبر: 4165650
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۹

درخشش خوزستان در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان با اعلام خبر کسب رتبه دوم تیمی استان خوزستان در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، گفت: دانش‌آموزان برگزیده استان خوزستان با کسب ۱۹ رتبه در جایگاه دوم کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز  بعد از استان خراسان رضوی قرار گرفتند.

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اعلام خبر کسب رتبه دوم تیمی استان خوزستان در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، اظهار کرد: دانش‌آموزان برگزیده استان خوزستان با کسب ۱۹ رتبه (۷ رتبه اول، ۳ رتبه دوم، ۲ رتبه سوم، ۳ رتبه چهارم و ۴ رتبه پنجم) و با کسب ۶۳ امتیاز در جایگاه دوم کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز  بعد از استان خراسان رضوی قرار گرفتند.

وی بیان کرد:‌ در بخش آوایی مسابقات که از ۱۵ تا ۲۱ مردادماه به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد؛ زهرا زاده اریفی در رشته حفظ کل قرآن کریم حائز رتبه دوم شد. همچنین امیرمحمد رحمتی در رشته اذان و علیرضا هلبوبالدی در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم رتبه سوم را کسب کردند. علی حیدری در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم و رقیه باوی در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم حائز رتبه چهارم شدند. همچنین مسلم یوسفی در رشته اذان، علیرضا عطاف در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم و مرضیه دریس و مریم بچاری در رشته تیمی دعاخوانی رتبه پنجم را به دست آوردند.

بلاسم ادامه داد: در بخش پژوهشی این مسابقات هم که از ۲۸ مرداد تا ۳ شهریور به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد، علیرضا حسینوند رحیمی در رشته فهم قرآن کریم، امیرحسین زاهدی و ابوالفضل دلپذیر در رشته تیمی صحیفه سجادیه متوسطه اول، سید محمدمهدی جورمهر و محمد یاراحمدی در رشته تیمی صحیفه سجادیه متوسطه دوم، بنیامین مرداسی و عماد عبدالله زاده در رشته تیمی نهج‌البلاغه متوسطه اول، محمدحسین سعدونی و عرشیا امامی در رشته تیمی نهج‌البلاغه متوسطه دوم، الیما سرخه و روژان رحیمی‌فر در رشته تیمی نهج البلاغه متوسطه اول و زینب فاتحی و زهرا طرفی در رشته تیمی نهج‌البلاغه متوسطه دوم رتبه اول را به دست آوردند.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: همچنین محمدجواد سقاکهوازی در رشته انشای نماز و حسین برنده در رشته فهم قرآن کریم نیز رتبه دوم این مسابقات را به دست آوردند. در رشته فهم قرآن کریم، امیررضا صدرایی رتبه سوم و فائزه مؤمنی رتبه چهارم را کسب کردند. امیرمحمد علایی و معین ایمانی نژاد نیز در رشته انشای نماز رتبه پنجم را به دست آوردند.

انتهای پیام
captcha