میزگرد تخصصی «نزدیکی به قله با کوله‌باری از دفاع مقدس» برگزار می‌شود
کد خبر: 4170997
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

میزگرد تخصصی «نزدیکی به قله با کوله‌باری از دفاع مقدس» برگزار می‌شود

میزگرد تخصصی «نزدیکی به قله با کوله‌باری از دفاع مقدس» امروز دوشنبه، 3 مهرماه در جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار و از طریق رویتاب (سامانه یکپارچه بازتاب فعالیت‌های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی) به صورت آنلاین پخش می‌شود.

میزگرد تخصصی «نزدیکی به قله با کوله‌باری از دفاع مقدس»به گزارش ایکنا خوزستان، معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان با هدف ترویج گفتمان دفاع مقدس و نقش آن در تحقق اهداف و قله‌های پیش‌روی ملت پیرو منویات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که «ما فصل مُشبعی را حرکت کرده‌ایم؛ این سربالایی، این شیب تند را عبور کرده‌ایم، به قلّه‌ها نزدیک شده‌ایم...»، سلسله میزگردها و نشست‌های اندیشه‌ورزی را در برنامه دارد.

نشست نخست با عنوان «نزدیکی به قله با کوله‌باری از دفاع مقدس» برگزار می‌شود. این نشست با حضور حجت‌الاسلام آیت عادلی‌نژاد؛ رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و دکتر محمدعلی آخوندعلی، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، امروز دوشنبه سوم مهرماه 1402 در سالن جلسات سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را به صورت زنده ساعت 13 از طریق سامانه رویتاب به نشانی: https://www.roytab.ir/w/d/607 مشاهده کنند.

انتهای پیام
captcha