اجرای ۳۲ خوزستانی راه‌یافته به مرحله پایانی مسابقات قرآن ضبط شد
کد خبر: 4175354
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

اجرای ۳۲ خوزستانی راه‌یافته به مرحله پایانی مسابقات قرآن ضبط شد

اجرای نمایندگان استان خوزستان در مرحله مقدماتی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برای حضور در مرحله نهایی با حضور برگزیدگان مرحله استانی ضبط و برای داوری به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال شد.

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریمجلیل سرخی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: اجرای راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور برگزیدگان مرحله استانی ضبط شد و برای داوری به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال شد.

وی بیان کرد: از مجموع شرکت‌کنندگان استان خوزستان اجرای 16 آقا و 16 بانو در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء به مرحله مقدمانی کشور راه یافتند که اجرای آنها ضبط و برای داوری به تهران ارسال شد.

سرخی افزود: ۲۰ آبان‌ماه نتایج این مرحله به همراه سهمیه استان خوزستان برای شرکت در مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم کشور اعلام خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دی‌ماه به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha