کشور نیاز به تلاش جوانان دارد
کد خبر: 4176018
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

کشور نیاز به تلاش جوانان دارد

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خداوند در آیات قرآن دشمن انسان را شیطان معرفی می‌کند و از این رو شیطان شناسی بسیار مهم است، گفت: در 70 سال گذشته آمریکا در تمام جنگ‌ها بر علیه کشورهای دنیا نقش داشته و در تمام این مدت آمریکا دشمن ما بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز امروز 25 مهرماه با اشاره به سخنان شهید مطهری گفت: از نظر ایشان در فعالیت‌های اجتماعی هیچ تفاوتی میان زن و مرد نیست فقط باید حریمی در این میان وجود داشته باشد. حریم به معنای دیوار نیست بلکه به معنای قید و بند است که بی بند و باری در آن وجود نداشته باشد.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی حضور زنان متخصص در عرصه‌های مختلف بیشتر شده است. دشمنان تلاش می‌کنند که ذهن دختران را مخدوش کنند مسئله دیه زن را مطرح می‌کنند. دیه تعیین کننده ارزش زن و مرد نیست. خداوند آسیه را در قرآن بسیار بامعرفت معرفی می‌کند. توصیه پیامبر و امامان اهمیت دادن به دختران است. 

موسوی‌فرد با بیان اینکه خداوند در آیات قرآن دشمن انسان را شیطان معرفی می‌کند و از این رو شیطان شناسی بسیار مهم است، گفت: در 70 سال گذشته آمریکا در تمام جنگ‌ها بر علیه کشورهای دنیا نقش داشته است. در تمام این مدت آمریکا دشمن ما بوده است. اگر امروزه کسی حجاب بردارد آیا آمریکا خوشحال می‌شود یا ناراحت؟ اگر امروزه کسی حجاب برندارد آیا امام زمان خوشحال می‌شود یا ناراحت؟ پس باید خدا و امام زمان را خوشحال کنیم. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: این کشور نیاز به تلاش جوانان دارد. بنابراین بسیار تلاش‌ کنید. 

انتهای پیام
captcha