همایش «طلیعه حضور» بانوان طلبه جدیدالورود خوزستان آغاز می‌شود
کد خبر: 4185543
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
از فردا؛

همایش «طلیعه حضور» بانوان طلبه جدیدالورود خوزستان آغاز می‌شود

همایش «طلیعه حضور» بانوان طلبه جدیدالورود استان خوزستان از فردا 13 آذر در مشهد مقدس آغاز می‌شود.

همایش «طلیعه حضور»شایسته جعفری، معاون فرهنگی تبلیغی مدارس علمیه بانوان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: امروز یکشنبه 12 آذر، بیش از چهارصد نفر از بانوان طلبه جدید الورود مدارس علمیه استان جهت شرکت در همایش «طلیعه حضور» به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این همایش به مدت چهار روز از 13 تا 17 آذر ماه برگزار می‌شود، درباره برنامه‌های پیش بینی شده برای طلاب جدید الورود اظهار کرد: این همایش هر ساله در اوایل سال تحصیلی ویژه طلاب جدید الورود برگزار می‌شود و در آن برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی با هدف تقویت انگیزه طلاب و آشنایی با آداب و زی طلبگی در نظر گرفته شده است.

جعفری افزود: این همایش با حضور استادان حسن رحیم پور ازغدی، حجت الاسلام والمسلمین استاد راجی، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر مدارس علمیه خواهران کشور، حجت الاسلام والمسلمین رجبی، معاون فرهنگی تبلیغی مدارس علمیه خواهران و حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همراه خواهد بود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران خوزستان بیان داشت: طلاب شرکت کننده در این همایش در دو مقطع سیکل و دیپلم و از 30 مدرسه علمیه در سطح استان هستند.

 

انتهای پیام
captcha