دوره توانمندسازی مربیان مهدویت آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد
کد خبر: 4186312
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

دوره توانمندسازی مربیان مهدویت آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد

دوره یک روزه توانمندسازی مربیان مهدویت آموزش و پرورش استان خوزستان، امروز، 15 آذرماه در آموزشگاه فرزانگان ناحیه یک اهواز برگزار شد.

دوره توانمندسازی مربیان مهدویتبه گزارش ایکنا از خوزستان، دوره توانمندسازی مربیان مهدویت آموزش و پرورش استان خوزستان از صبح امروز، 15 آذرماه با حضور 70 مربی در آموزشگاه فرزانگان ناحیه یک اهواز آغاز و تا بعد‌ازظهر ادامه دارد.

مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در آغاز این دوره با بیان اینکه دوره‌های آموزشی شیعه‌شناسی در 16 شهرستان استان در حال اجراست، گفت: آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ و معارف تشیع می‌تواند از آنها در مقابل دشمنان محافظت کند.

وی اظهار کرد: فرهنگ‌سازی مهدویت در برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس بیش از پیش مورد انتظار و تأکید همکاران فرهنگی در حوزه پرورشی است.

همچنین سید‌احمد پورفرجی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان در سخنانی بر ترویج و تعمیق فرهنگ مهدوی در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: فضای مجازی، فرصتی است که باید مورد استفاده قرار گیرد. 

یادآور می‌شود، دوره توانمندسازی مربیان مهدویت آموزش و پرورش استان خوزستان، یک روزه و با تدریس حجت‌الاسلام مهدی زارع و محمود حمیداوی از کارشناسان بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha