آغاز دوره «معارف قرآن» ویژه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی دزفول
کد خبر: 4192971
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

آغاز دوره «معارف قرآن» ویژه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی دزفول

دوره آموزشی «معارف قرآن» ویژه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن دزفول از روز گذشته، 18 دی‌ماه به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان آغاز شد.

دوره «معارف قرآن»عبدالکریم بیدخ، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری سلسله کارگاه‌های معارف قرآن ویژه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به نیازهای مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی در زمینه ارتقای دانش و معارف قرآنی خود، اداره تبلیغات اسلامی دزفول نسبت به برگزاری این کارگاه‌ها اقدام کرد. 

وی با بیان اینکه 10 کارگاه معارف قرآنی با حضور مدرسان قرآن شهرستان تا پایان سال به‌صورت هفتگی روزهای دوشنبه پیش‌بینی شده است، افزود: نخستین کارگاه روز گذشته، 18 دی‌ماه در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با تدریس کمیلی‌فر از استادان دانشکده اصول دین دزفول برگزار شد.

بیدخ گفت: سرفصل‌های این کارگاه‌ها شامل تدبر در قرآن، شیوه تفسیر و کلاس‌داری است. در ادامه این کارگاه‌ها استاد حاجی‌خلف از استادان دانشکده اصول دین برخی سرفصل‌ها را تدریس خواهد کرد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول بیان کرد: یکی دیگر از نیازهای مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن به‌روزرسانی ابزارهای آموزشی است و تلاش می‌کنیم یکی از سرفصل‌‎های این کارگاه‌ها به این موضوع اختصاص یابد.

انتهای پیام
captcha