شبکه‌سازی جوانان مستعد مناطق در زمینه گسترش فرهنگ مهدویت
کد خبر: 4193274
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خوزستان تأکید کرد:

شبکه‌سازی جوانان مستعد مناطق در زمینه گسترش فرهنگ مهدویت

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان با تأکید بر حضور جوانان در عرصه فرهنگ سازی گفت: یکی از راه‌های موفقیت در فرهنگ سازی، شبکه سازی در مناطق است که با این اقدام می‌توان تحولی را در گسترش فرهنگ مهدویت ایجاد کرد.

مهدویتبه گزارش ایکنا از خوزستان، سید احمد پورفرجی، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان خوزستان به منظور هم افزایی و هم اندیشی در جهت ترویج فرهنگ مهدویت امروز چهارشنبه 20 دی با جمعی از نخبگان و جوانان فرهنگی شهرستان شیبان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار، اعضای هیئت مدیره مؤسسه جمعیت علم و فرهنگ باوی به گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود پرداختند و پس از آن، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان، فعالیت و برنامه‌های بنیاد را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه جوانان هویت یک شهر هستند، گفت: از فعالان فرهنگی و نخبگان شیبان انتظار می‌رود نهایت تلاش و کوشش خود را در تقویت و ترویج فرهنگ مهدویت به کار گیرند. بایستی با نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی به ویژه فرهنگ مهدویت، کار کرد.

پورفرجی اظهار کرد: ابتدا باید ظرفیت‌های شهر را شناخت، یکی از ظرفیت‌های مهم هر شهری جوانان آن هستند. در این شهر استعدادهای خوبی در جوانان مشاهده می‌شود.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان ادامه داد: یکی از راه‌های موفقیت در فرهنگ سازی، شبکه سازی در مناطق است که با این اقدام می‌توان تحولی را در گسترش فرهنگ مهدویت ایجاد کرد.

پورفرجی شناخت امام زمان(عج) را قدم نخست در ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار دانست و گفت: انتظار به معنی دست روی دست گذاشتن و منتظر بودن نیست؛ انتظار یک عمل و آماده سازی است، یک تقویت انگیزه در دل و درون است، یک نشاط و تحرک و پویایی در همه زمینه‌ها است.

در ادامه این نشست هم اندیشی، پیشنهادها، نظرات و راهکارها در گسترش و عمومی‌سازی فرهنگ مهدویت مورد گفتگو قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha