مرکز نیکوکاری شهید هادی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز افتتاح شد
کد خبر: 4197229
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

مرکز نیکوکاری شهید هادی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز افتتاح شد

اولین مرکز نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به نام شهید ابراهیم دهادی امروز 11 بهمن‌ماه افتتاح شد.

اولین مرکز نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

به گزارش ایکنا از خوزستان، اولین مرکز نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به نام شهید ابراهیم دهادی در دانشکده توان‌بخشی با همکاری کمیته امداد استان خوزستان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدمهدی شفیعی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امروز 11 بهمن‌ماه افتتاح شد.

جمال شیبه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: مرکز نیکوکاری دانشگاه در راستای توسعه روح انفاق و نیکوکاری در جامعه، حامی یابی اکرام و ایتام، رفع فقر و محرومیت، مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی نیازمندان، شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات هدفمند به آنان با رویکرد توانمندسازی و با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها، توانمندی‌های مردمی با محوریت جامعه دانشگاهی فعالیت می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر 200 مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان قرار دارد که در امر رسیدگی به امور محرومین یاریگر کمیته امداد این استان هستند. امسال 206 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری از سوی مردم خیر و نیک اندیش استان کمک شده است که تمام آن با نظارت هیئت عامل مراکز نیکوکاری و کمیته امداد، به نفع نیازمندان هزینه شده است.

شیبه بیان کرد: کمیته امداد با اتکا به ظرفیت‌ها و کمک‌های مردمی، راه‌اندازی مراکز نیکوکاری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری ساختاری کاملاً مردمی دارند و نیازهای مردم در همان محل مرتفع می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد مراکز نیکوکاری باعث هم‌افزایی در خدمت‌رسانی به نیازمندان می‌شود، افزود: برخی از این مراکز تخصصی مثل اشتغال، فرهنگی، حقوقی و... فعالیت دارند.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره مرکز نیکوکاری در سطح استان قرار دارد که در امر رسیدگی به امور محرومین یاریگر کمیته امداد این استان هستند، افزود: کمیته امداد تسهیلگر، ناظر و پشتیبان فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است.

انتهای پیام
captcha