10 برگزیده در مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور خوزستان
کد خبر: 4200259
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

10 برگزیده در مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور خوزستان

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور خوزستان با بیان اینکه 10 خانم و آقا در مرحله استانی بیست‌وهفتمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور برگزیده شدند، گفت: فایل ویدیویی این افراد برای تعیین راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور

عادل فتحی‌زاده کاوری، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی بیست‌وهفتمین جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: در رشته حفظ کل امیرعبدالله خسرجی، در رشته حفظ 10 جزء محسن بهشتی‌راد، در رشته ترتیل مصطفی نعیماوی، در رشته مداحی امین مدنی‌فر در گروه آقایان، رقیه خزعلی‌زاده در رشته حفظ 20 جزء، آسیه تامرادی در رشته حفظ کل، حدیث خادم در رشته حفظ 10 جزء، زینب خزعلی‌زاده در رشته ترتیل، عذرا صبری‌نژاد در رشته تحقیق در گروه بانوان عناوین اول را به خود اختصاص دادند. 

فتحی‌زاده کاوری بیان کرد: فایل‌های ویدیویی این شرکت‌کنندگان به دبیرخانه برگزاری بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در شیراز ارسال شده است که پس از بازنگری برگزیدگان و راه‌یافتگان به مرحله کشوری معرفی خواهند شد. 

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان خوزستان یادآور شد: 16 و 17 اسفندماه سال جاری آزمون ارزیابی مجدد این افراد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha