پیشرفت ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم(س) در حرم حسینی
کد خبر: 4200641
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

پیشرفت ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم(س) در حرم حسینی

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان با ارائه گزارشی از طرح‌های در دست اجرای عتبات مقدسه گفت: در کربلای معلی به‌منظور توسعه حرم حضرت امام حسین(ع) برای رفاه زائران سه صحن در حال اجراست که صحن عقیله بنی‌هاشم(س) فاز نخست طرح توسعه حرم امام حسین(ع) است.

همایش خیرین شهرستان اهوازبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان در همایش خیرین شهرستان اهواز که 29 بهمن‌ماه برگزار شد، گزارشی از طرح‌های در دست اجرای عتبات مقدسه ارائه کرد و گفت: در کربلای معلی به‌منظور توسعه حرم حضرت امام حسین(ع) برای رفاه زائران سه صحن در حال اجراست.

وی با بیان اینکه صحن عقیله بنی هاشم(س) به‌عنوان فاز نخست طرح توسعه حرم امام حسین(ع) است، افزود: صحن عقیله بنی‌هاشم در حال حاضر در مرحله نازک‌کاری و کاشی‌کاری است و کسانی که تمایل به مشارکت در تأمین کاشی‌های این صحن دارند می‌توانند با پرداخت تعدادی سهم ۲۰۰ هزار تومانی در این کار خیر مشارکت کنند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: کسانی که در این امر خیر مشارکت داشته باشند در صورت تمایل اسامی مورد نظر آنها در پشت کاشی‌هایی که برای نصب در صحن عقیله بنی هاشم(س) آماده شده است، ثبت و در جوار حرم مطهر امام حسین(ع) تا ابد به یادگار می‌ماند. 

در ادامه این مراسم تعداد زیادی از خیرین حاضر با پرداخت هدایای نقدی و طلاجات، اقدام به مشارکت در تأمین کاشی‌های صحن عقیله بنی‌هاشم(س) به‌منظور توسعه حرم امام حسین(ع) کردند.

انتهای پیام
captcha