دومین کنگره 24 هزار شهید خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4203198
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
17 اسفندماه

دومین کنگره 24 هزار شهید خوزستان برگزار می‌شود

دومین کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان، 17 اسفندماه جاری در سالن منتظران ظهور اهواز برگزار می‌شود.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره 24 هزار شهید والامقام این استان گفت: برای برگزاری دومین اجلاسیه 24 هزار شهید استان خوزستان برنامه‌ریزی مفصلی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: اين اجلاسیه 17 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا در سالن منتظران ظهور واقع در جاده ساحلی اهواز برگزار می‌شود.

شاهوارپور گفت: به‌منظور برگزاری این اجلاسیه مهمانان از سراسر کشور دعوت شده‌اند و خانواده شهدا به‌عنوان میزبانان این مراسم حضور خواهند داشت. همچنین 15 و 16 اسفندماه جاری به‌عنوان استقبال از اجلاسیه برنامه‌هایی را برای دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم خواهیم داشت.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: همچنین 19 اسفندماه جاری يعنی بعد از برگزاری اجلاسیه نمایش «آستان عشق» بنا بر استقبال مردم دوباره نمایش داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیکر 900 شهید هنوز پیدا نشده است و این مراسم ادای دین به همه شهدای والامقام است، گفت: نمایشگاهی در ورودی محل برگزاری اجلاسیه 24 هزار شهید استان خوزستان از روز دوشنبه برپا خواهد شد که روایت‌های صوتی و تصویری را به نمایش می‌گذارد. همچنين اسلحه‌های به‌روز از طرف هوافضا در معرض دید عموم قرار داده می‌شود. امید داریم با حضور مردم این رویداد به‌خوبی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha