برگزاری محفل انس با قرآن در آموزش و پرورش خوزستان
کد خبر: 4208376
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹

برگزاری محفل انس با قرآن در آموزش و پرورش خوزستان

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری محفل انس با قرآن ویژه فرهنگیان اهواز خبر داد و گفت: این محفل معنوی 18 فروردین‌ماه در اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآنعبدالله حبیبی، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه فرهنگیان اهواز خبر داد و گفت: این محفل به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، شنبه، 18 فروردین‌ماه در اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این محفل با حضور رؤسا، معاونان و فرهنگیان نواحی چهارگانه آموزش و پرورش اهواز همراه است، درباره برنامه‌های آن افزود: تلاوت ابتدایی برنامه توسط سیدمیثم جزایری، قاری دانش‌آموز انجام می‌شود. اجرای برنامه حفظ قرآن با حضور صلاح‌الدین سواری، دانش‌آموز اوتیسمی اهواز و همچنین اجرای گروه تواشیح دارالقرآن ناحیه 3 اهواز از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی است. قاری اصلی این محفل انس با قرآن، علی حزبیان است.

حبیبی همچنین از برگزاری یک محفل انس با قرآن ویژه دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این محفل دوشنبه، 20 فروردین‌ماه جاری در حرم علی بن مهزیار اهواز برگزار خواهد شد.  

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما برگزاری همایش روزه اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان پسر بود. همچنین پویش «زندگی با آیه‌ها» نیز در ماه رمضان امسال مورد توجه قرار گرفت و به‌صورت ویژه در نرم‌افزار شاد از آن پشتیبانی شد و دانش‌آموزان زیادی در آن مشارکت کردند.

انتهای پیام
captcha