حضور دانشگاه علوم پزشکی اهواز در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4208851
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸

حضور دانشگاه علوم پزشکی اهواز در راهپیمایی روز قدس

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در راهپیمایی روز قدس حضور یافت.

به گزارش ایکنا از خوزستان،

پیام مدیران فرهنگی علوم پزشکی کشور به جامعه جهانی در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی: 

ساکت ننشینید و برای نابودی این رژیم منحوس مبارزه کنید

مدیران فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خطاب به سران فاسد و وحشی صهیونیسم و هم پیمانان پست‌ترشان پیامی را صادر کردند. به گزارش مفدا، مدیران فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خطاب به سران فاسد و وحشی صهیونیسم و هم پیمانان پست‌ترشان پیامی را صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بنام خالق یکتا، خالق زیبایی، عقل، عاطفه و احساس ابتدا این پیام را با کلام الهی خطاب به اوباشی چون نتانیاهو آغاز می نماییم، بزودی همانگونه که در قرآن کریم آمده: «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا ﭘﺲ ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﻛﻪ [ﺯﻣﺎﻥ ﻇﻬﻮﺭ]ﻭﻋﺪﻩ ﺩﻭم [ﺑﺮﺍﻱ ﻋﺬﺍﺏ ﻭ ﺍﻧﺘﻘﺎم] ﻓﺮﺍ ﺭﺳﺪ، [ﭘﻴﻜﺎﺭﮔﺮﺍﻧﻲ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺳﺨﺖ ﮔﻴﺮ ﺑﺮ ﺿﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﻣﻰ ﺍﻧﮕﻴﺰﻳﻢ] ﺗﺎ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ [ﺑﺎ ﺩﭼﺎﺭ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﻣﺼﺎﻳﺐ ﺳﻨﮕﻴﻦ ﻭ ﮔﺰﻧﺪ ﻭ ﺁﺳﻴﺐ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ]ﻏﺼﻪ ﺩﺍﺭ ﻭ ﺍﻧﺪﻭﻫﮕﻴﻦ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺴﺠﺪ [ﺍﻟﺎﻗﺼﻲ] ﺩﺭﺁﻳﻨﺪ، ﺁﻥ ﮔﻮﻧﻪ ﻛﻪ ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻝ ﺩﺭﺁﻣﺪﻧﺪ ﺗﺎ ﻫﺮ ﻛﻪ ﻭ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺭﺍ ﺩﺳﺖ ﻳﺎﺑﻨﺪ، ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﺩﺭ ﻫﻢ ﻛﻮﺑﻨﺪ ﻭ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻛﻨﻨﺪ.

چشمان پاک انسانیت و عقل های الهی و رشد یافته بشریت و احساسات عاشقانه ملکوتی آزادگان جهان از دیدن صحنه های درنده خویی و سبعیت شما خیره و حیران گشته اند.

از چگونگی کشتار جمعی کودکان مظلوم غزه که در این خرابه ها مشغول نوشیدن آب هستند و با پستی تمام از صحنه بمب انداختن برسر آنها فیلم گرفته می شود و یا اماکنی چون بیمارستان های المعمدانی، رنتیسی، قدس و اندونزی را که بر اساس حقوق بین المللی به محلی امن جهت مداوای بیماران بی پناه اختصاص داده شده با بمب‌های خانمان سوز بصورت وحشیانه با خاک یکسان شده و تمام بیماران و نوزادان تازه دیده به جهان گشوده در آن کشته می شوند. و از همه اینها رذیلانه تر حمله وحشیانه و هتک حرمت بانوان بی پناه و بی دفاع در بیمارستان شفای غزه و بی حرمتی به حقوق طبیعی بیماران؛ اگراز شنیدن این اخبار، احدی جان دهد و الله حق، حقیقت و سزاوار است.

ای اراذل و اوباش رژیم غاصب صهیونیستی؛ چه زیبا فرمود مقتدای مان حضرت امام خامنه ای (روحی له الفداء) که رژیم منحوس صهیونیستی هر آنچه انجام دهد، نمی تواند جبران شکست مفتضحانه خود را بدهد و عمر این رژیم بزودی رو به پایان است. ما مدیران فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر ایران اسلامی و محور مقاومت از جامعه علمی، دانشمندان، نخبگان، اساتید و دانشجویان و کادر درمانی آگاه، بصیر، آزاده و خداجوی تمام دانشگاه‌های جهان می خواهیم که با تجمعات و بیانیه های کوبنده (همانند عموم مردم مسلمان و غیر مسلمان جهان که اعتراض خود را نسبت به این نسل کشی هدفمند، و این بی حرمتی به ساحت همسران پاک و مطهر انسان های بی دفاع و فرزندان ایشان نشان دادند)؛ مراتب اعتراض خود را از این جنایات ضد بشری رژیم منحوس و رو به اضمحلال صهیونیستی اعلام داشته و طبق فرمایش مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی علیه السلام که فرمودند: خداوند متعال این تعهد را از دانشمندان گرفته که در زمینه زیاده خواهی ستمگر و گرسنگی ستمدیده واکنش نشان داده؛ ساکت ننشینند؛ ما جامعه بزرگ دانشگاهیان، ضمن اعلام همدردی با مردم مظلوم و مصیبت دیده فلسطین وغزه، درخواست محکوم نمودن و مجازات عاملان این حملات وحشیانه و هتک حرمت های اخیر بانوان بی دفاع مسلمان و کشتار مردم ستمدیده غزه را توسط دادگاه های بین المللی و سازمان حقوق بشر داریم، و همگی دست یاری به سوی هم دراز نموده و با همبستگی و اتحاد خود؛ اعتراض خود را از این جنایات جنگی و وحشیانه رژیم اشغالگر قدس اعلام نموده و از جبهه بزرگ و الهی مقاومت در سراسر دنیا حمایت کرده و با روشنگری، استقامت و استعانت از خداوند متعال در مقابل ظالمان خواهیم ایستاد.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ مدیران فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور

همچنین استادان، کارکنان و دانشجویان ایرانی و خارجی دانشگاه علوم پزشکی اهواز امسال نیز همانند سالهای گذشته با حضور پرشور حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند.

در حاشیه این راهپیمایی، غرفه دانشگاه علوم پزشکی به همت امور بین الملل، روابط عمومی و مدیریت فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه نیز با حضور تعدادی از کارکنان و دانشجویان ایرانی و خارجی برپا شده بود که محصولات فرهنگی را میان مردم توزیع کردند.

انتهای پیام
captcha