جنگ با رژیم صهیونیستی دینی و جهادی است
کد خبر: 4209217
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
سردار شریف:

جنگ با رژیم صهیونیستی دینی و جهادی است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه محور مقاومت با الهام‌بخشی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عرصه را بر رژیم صهیونیستی تنگ کرده است، گفت: طوفان الاقصی نقطه آغازی برای سرعت دادن به فروپاشی رژیم صهیونیستی و آزادی بیت‌المقدس است.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از خوزستان، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، 19 فروردین‌ماه در مراسم گرامیداشت شهدای راه قدس در سوریه که در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد، گفت: شاید این سؤال برای جوانان ما پیش بیاید که رژیم صهوینیستی بعد از بیش از 70 سال اشغالگری و حماس و جبهه مقاومت در چه شرایطی است؟ مبارزات مردم فلسطین در این سال‌ها هرگز متوقف نبوده است. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و نوع نگاه امام(ره) به مسئله فلسطین شرایط را ناباورانه تغییر داد، افزود: در جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل رژیم اشغالگر با بمب‌های هوایی آمریکا موفق شد ارتش چهار کشور را از پا در بیاورد و بخش‌هایی از کشورهای عربی را اشغال کند. این جنگ غرور اسرائیل را بالا برد و آنها تعداد زیادی از فلسطینیان را از کشورشان بیرون کردند. امام راحل در دو مرحله همان زمان خطاب به امت اسلامی خطر رژیم صهیونیستی را یادآوری کرد.

سردار شریف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ادعا می‌کرد شکست‌ناپذیر است و به کمک امپراتوری رسانه‌ای خود به همه این موضوع را القا کردند، گفت: 45 سال بعد به همت نگاه راهبردی و تیزبینانه معمار کبیر انقلاب اسلامی صفحه مبارزه مردم فلسطین با اشغالگران به‌گونه‌ای رقم خورد که شاهد عملیات طوفان الاقصی هستید.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سیل خروشان جمعیت‌هایی که برای مردم فلسطین به میدان آمدند را می‌بینید و در واقع راهی که امام راحل برگزید تبدیل به یک دستور جهانی شده است. در دو هفته گذشته نیم میلیون نفر به تنهایی در لندن علیه صهیونیست‌ها شعار دادن و میلیون‌ها نفر در پنج قاره دنیا بر علیه وحشی‌گری این رژیم شعار دادند و امروز نفرت از صهیونیست و آمریکا در بالاترین حد است.

وی بیان کرد: محور مقاومت با الهام‌بخشی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عرصه را بر رژیم صهیونیستی و دشمن شماره یک امت اسلامی و بلکه جهان بشریت تنگ کرده است. 500 نفر از 1700 نفر که عملیات طوفان الاقصی را اجرا کردند حافظ قرآن کریم هستند و این پیام معناداری دارد یعنی رزمندگان فلسطینی این مبارزه را از آرمان عربی که شکست خورد و به سازش انجامید به عملیات دینی و جهادی تبدیل کردند. این را بدانید که هرگز زمان به قبل از طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی باز نخواهد گشت؛ اینجا نقطه آغازی برای سرعت دادن به فروپاشی رژیم صهیونیستی و آزادی بیت‌المقدس است. با اراده مصمم رزمندگان این آرمان ملت‌های اسلامی که در نبود صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی نماز بخوانیم محقق می‌شود.

سردار شریف گفت: به رفتارهای ناجوانمردانه صهیونیست‌ها نگاه نکنید این رفتارها آورده‌ای برای آنها ندارد اینها در راهبرد شکست خورده‌اند. خودشان گفتند ما مردم غزه را از این سرزمین آواره می‌کنیم، رهبران حماس و حماس را نابود می‌کنیم و اسرایمان را با عملیات نظامی آزاد می‌کنیم. شش ماه از این اراجیف می‌گذرد و به هیچ‌کدام از اینها نرسیده است. مردم بدانید اگر آمریکایی‌ها دو هفته بعد از طوفان الاقصی فرماندهی حفاظت و پشتیبانی از این رژیم را بر عهده نمی‌گرفت اثری از آنها باقی نبود. صهیونیست‌ها یک شکست تاریخی خورده‌اند که قابل ترمیم نیست و آنها انتقام این شکست را با ترور سرداران ما می‌خواهند جبران کنند. تاریخ نشان داده هر سردار سپاه شهید می‌شود موج حضور پاسداران برای پر کردن جای خالی آنها فرماندهان را به تنگ می‌آورد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ما علی‌رغم همه فشارها پشتیبان حماس و جهاد اسلامی هستند، اظهار کرد: این جنگ با پیروزی مردم فلسطین به پایان می‌رسد حامیان رژیم صهیونیستی بازنده این جنگ هستند.

انتهای پیام
captcha