به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، نعیم حمیدی، سرپرست روابط عمومی استانداری خوزستان، ۳۰ فروردینماه در نشست هماهنگی گرامیداشت دهه کرامت در سالن جلسات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری با بیان اهمیت دهه کرامت بهعنوان یکی از مناسبتهای مهم تقویم فرهنگی کشور، بر ضرورت برنامهریزی منسجم برای برگزاری هرچه باشکوهتر این ایام تأکید کرد.
وی با اشاره به رسالت روابط عمومیها در تقویت هویت ملی و دینی گفت: برنامههایی مانند دهه کرامت، اربعین حسینی، عید غدیر و نوروز فرصتی برای انسجام اجتماعی و تولید سرمایههای معنوی هستند. همه دستگاههای اجرایی باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند و تنها به چند سازمان خاص محدود نشود.
سرپرست ادارهکل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به شعار سال مبنی بر «سرمایهگذاری برای تولید» بیان کرد: همانطور که در حوزه اقتصادی نیاز به سرمایهگذاری داریم، در حوزه اجتماعی نیز باید برای تولید سرمایه اجتماعی تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه برگزاری برنامههای دهه کرامت نه تنها یک وظیفه مذهبی، بلکه بخشی از مسئولیت اجتماعی دستگاهها در قبال جامعه است از همه دستگاههای اجرایی خواست تا با مشارکت فعال در برنامههای دهه کرامت، از ابتکارات مردمی و گروههای جهادی حمایت کنند.
سرپرست ادارهکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: روابط عمومیها باید پشتیبان این حرکت باشند و از محدود کردن فعالیتها به چند دستگاه خاص خودداری شود.
در پایان این جلسه، مقرر شد ابلاغیهای برای تمامی اعضای کارگروه دهه کرامت صادر شود تا مسئولیتهای هر دستگاه بهصورت شفاف مشخص شود.
انتهای پیام