خدا‌محوری و ولایتمداری؛ مهم‌ترین ویژگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس
کد خبر: 1331380
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲

خدا‌محوری و ولایتمداری؛ مهم‌ترین ویژگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس

گروه سیاسی: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدا‌‌محوری و ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود و عزت، آبرو و شرف ملت ایران از ایثارگری و فداکاری شهداست.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، فتاح محمدی، معاون سیاسی- امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد 12 آذر‌ در یادواره شهدای بخش چاروسا، گفت: دشمنان در زمان جنگ هشت ساله با توپ و تانک کشورمان را مورد هدف قرار دادند اما امروزه با جنگ نرم می‌خواهند مسائل هویتی ما را از بین ببرند.



وی اظهار کرد: شهدا با الگو قرار دادن مکتب شهدای کربلا برای زنده نگه داشتن اسلام، خون پاک خود را در راه اسلام و انقلاب اسلامی نثار کردند و عزت، افتخار و سربلندی را برای ملت آزاده ایران به ارمغان آوردند.



معاون سیاسی- امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهیدان در جامعه اسلامی اسوه مقاومت و پایداری هستند و باید با پاسداری از خون شهدا این هویت ملی و دینی را همیشه زنده نگهداریم.



محمدی با بیان این‌که خدا محوری و ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود، ادامه داد: عزت، آبرو و شرف ملت ایران از ایثارگری و فداکاری شهداست و پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را شهدا با اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه مستحکم کردند.



هم‌چنین بهنام صمدی‌فرد،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با بیان این مطلب که تعظم ما در مقابل شهدا برافراشته کردن پرچم سرخ شهادت است، افزود: بزرگداشت و تکریم فرهنگ شهادت، به‌معنای ترویج روحیه ایثار برای دفاع از ارزش‌های جامعه اسلامی است.



وی عنوان کرد: شهدا مدال افتخار و غرور ملت ایران هستند و ابهت و اقتدار امروز ما مدیون شهدایی است که از خود گذشتند تا ما زندگی آرامی داشته باشیم و نکوداشت نام و یادشان حداقل وظیفه ما است.



رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه برگزاری یادواره شهدا را فرصت مغتنمی برای معرفی گوشه‌ای از سلحشوری‌ها و شهادت‌طلبی شهیدان این مرز و بوم برای نسل حاضر دانست و تصریح کرد: برگزاری یادواره‌ها قدردانی بسیار اندکی از فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

captcha