ایمان به خدا و ولایت‌مداری؛ گزینه‌های روی میز ایران در مقابل آمریکا
کد خبر: 1353019
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۴

ایمان به خدا و ولایت‌مداری؛ گزینه‌های روی میز ایران در مقابل آمریکا

گروه سیاسی: امام جمعه موقت نهبندان با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد مذاکرات هسته‌ای گفت: گزینه‌های روی میز ملت ایران در مقابل آمریکا ایمان به خدا، نصرت الهی، مدد و عنایت حضرت ولی عصر(عج) و ولایت‌‌مداری است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدعلی مؤمن‌زاده، امام جمعه موقت نهبندان روز گذشته، 20 دی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار اخیر مردم قم با رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان در این دیدار سخنان بسیار مهم و سرنوشت‌سازی فرمودند که باید این ارشادها سرلوحه‌ کاری مسئولان قرار گیرند.



وی با اشاره به فرمایشات رهبری در این دیدار افزود: اگر به تاریخ معاصر کشور مراجعه کنیم می‌بینیم که تمام فجایع و ترورها با حمایت آمریکا بوده است.



امام جمعه موقت نهبندان به فرمایشات رهبری در مورد مذاکرات هسته‌ای در این دیدار نیز اشاره کرد و ادامه داد: اگر به اظهار‌نظرهای آمریکایی‌ها در این مدت رجوع شود دشمنی آنها آشکار است.



حجت‌الاسلام مؤمن‌زاده گزینه‌های روی میز ملت ایران در مقابل آمریکا را ایمان به خدا، باورهای عمیق دینی، نصرت الهی، مدد و عنایت حضرت ولی عصر(عج)، روحیه شهادت‌طلبی، ولایت‌مداری و نیروی عظیم بسیج مردمی دانست.



وی تصریح کرد: ایمان به خدا و باورهای عمیق مردم بود که 19 دی، 9 دی، 13 آبان و یوم‌الله‌های دیگر را خلق کرده است.



امام جمعه موقت نهبندان به میلاد رسول اکرم(ص) و هفته وحدت اشاره و اظهار کرد: اولویت نخست جهان اسلام وحدت است و ایران پرچم‌دار آن است.



حجت‌الاسلام مؤمن‌زاده وهابیت را سبب ایجاد تفرقه در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: دشمنان دین با جلوه قرار دادن وهابیت به‌دنبال اهداف خود هستند و اهداف آنها هم از یاد بردن فلسطین، مسئله رژیم صهیونیستی و مقابله با بیداری اسلامی است.



وی ادامه داد: نگاه دین به بشر هیچ‌گاه رها شده نیست و آن چیزی‌که امروز در دنیای ماشینی و صنعتی این موضوع کمتر است و افراد در تنهایی به‌سر می‌برند.



امام جمعه موقت نهبندان با اشاره به آموزه‌های دینی و حقوق مسلمان به مسلمان و حقوق همسایه به همسایه خاطرنشان کرد: این عوامل مانند رشته‌های به‌هم پیوسته‌ای است که انسان را از تنهایی نجات می‌دهد.

captcha