یادواره شهدای 27 دی دانشگاه تبریز برگزار شد
کد خبر: 1359515
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

یادواره شهدای 27 دی دانشگاه تبریز برگزار شد

گروه اجتماعی: یادواره شهدای بمباران 27 دی در دانشگاه تبریز به همت بسیج کارکنان شهدای این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نقدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، روز گذشته، 25 دی ماه، در یادواره بمباران 27 دی دانشگاه  تبریز اظهار کرد: پرچم ها و علم ها ی بر افراخته در مسیر طرفدارن جبهه حق هیچ گاه بر زمین نمی نشینند.



حجت الاسلام اصغر نقدی با بیان اینکه شهدا ناظر بر سیر تکاملی جبهه حق هستند ، افزود: حرکت تاریخ به صورت خطی و  قانونمند به پیش می رود و شهدا بارور کننده ی  این مسیر هستند.



وی شهدا را شمع های روشن جبهه حق و توحید  دانست و گفت:  خون شهدا بود که نظام اسلامی را استحکام بخشید و ما باید بیندیشیم که آیا راه آنها را به درستی ادامه می دهیم یا نه.



وی یادآور شد: محور جهاد شهدای انقلاب اسلامی نه خانواده ، نه قوم و قبیله و نه خاک و وطن که معیار دفاع از دین و توحید بود.



حجت الاسلام نقدی جهاد در راه برپایی دین اسلام را وسیله ی توسعه وجودی انسان دانست و ادامه داد: ممکن است گاهی جبهه باطل هم جولان داده و پیروزی های مقطعی به دست بیاورد ولی پیروزی نهایی متعلق به جبهه حق هست.



 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با تاکید بر لزوم پاسداری از ثمره خون شهدا، خاطرنشان کرد: برای برپایی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی صورت گرفته و شهدای بسیاری تقدیم به اسلام شدند به همین منظور لازم است از اصول اعتقادی نظام پاسداری کنیم.

captcha