نمایشگاه خوشنویسی وصیت‌نامه شهدا در تفرش گشایش یافت
کد خبر: 1392547
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی؛

نمایشگاه خوشنویسی وصیت‌نامه شهدا در تفرش گشایش یافت

گروه هنر: رئیس اداره ارشاد تفرش از برپایی نمایشگاه خوشنویسی از وصیت‌نامه شهدا همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

فضل‌الله باباخانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی به همت این اداره و با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در دانشگاه‌ها و اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه خوشنویسی از آثار علی‌اکبر رضایی ازهنرمندان کانون بسیج شهرستان از جمله این برنامه‌هاست، اظهار کرد: در این نمایشگاه 20 اثر خوشنویسی از وصیت‌نامه شهدا در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

باباخانی ادامه داد: این نمایشگاه پنجشنبه، 21 فروردین‌ماه جاری در محل گلزار شهدای شهرستان تفرش برپا می‌شود.

وی برگزاری همایشی به‌مناسبت روز بزرگداشت فناوری هسته‌ای و گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌ها دانست و اضافه کرد: سخنرانی این همایش را حمید حبیبی، مدرس دانشگاه‌های استان عهده‌دار است.

رئیس اداره ارشاد تفرش در پایان با بیان اینکه این همایش با هدف تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان در محل گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: این مراسم با حضور مسئولان و هنرمندان و عموم مردم برگزار می‌شود و تقدیر از خانواده حمیدرضا نظام از هنرمندان مستندساز سینما از برنامه‌های جنبی آن است.

captcha