تجلیل از مربیان قرآنی در شهرستان بهمئی
کد خبر: 1403475
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

تجلیل از مربیان قرآنی در شهرستان بهمئی

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداراه‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی مراسمی به‌مناسبت بزرگداشت شهید مطهری، از 7 نفر مربیان قرآنی شهرستان بهمئی در 16اردیبهشت تجلیل می‌شود.

سید‌رضا منصوری، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداراه‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از تجلیل 7 نفراز مربیان قرآنی در شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: با همکاری نهاد نمایندگی اوقاف و امور خیریه بهمئی، آموزش و پرورش و هیئت امنای امامزادگان بابا احمد(ع) و ابراهیم اسدالله(ع) در این شهرستان روز سه‌شنبه، 16 اردیبهشت ساعت 10 صبح از این مربیان تجلیل می‌شود.
وی هم‌چنین از تجلیل 7 نفر از خبرنگاران فعال حوزه قرآن و عترت در این شهرستان خبر داد و افزود: هدف از این کار اجرای دستورالعمل سازمان اوقاف و در راستای تحقق شعار سال است.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداراه‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: به‌دلیل کمبود فضای حرمین امامزادگان شهرستان بهمئی، مراسم تجلیل در تالار ماغر این شهرستان برگزار می‌شود.
منصوری ابراز کرد: تجلیل از فعالان عرصه قرآن سبب دلگرمی این افراد و توسعه فرهنگ غنی قرآن و قرآن‌خوانی در جامعه می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه جامعه آن‌چنان که شایسته است از خادمان قرآنی تجلیل به عمل نمی‌آورد، بیان کرد: گاهاً مشاهده می‌شود فردی رمان کوچکی را می‌نویسد و از وی تقدیر می‌شود در صورتی‌که بسیاری از افراد هستند که همه قرآن را فراگرفته و حافظ شدند اما کسی از آنها تجلیل نمی‌کند که این مسئله شایسته جامعه اسلامی و دینی ما نیست.

captcha