مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، زمینه‌ساز معرفی قابلیت‌های خوزستان است
کد خبر: 1407742
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، زمینه‌ساز معرفی قابلیت‌های خوزستان است

گروه اجتماعی: مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در خوزستان ابتکار و فرصتی از سوی آیت‌الله موسوی‌جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان بوده است تا فعالیت‌ها و قابلیت‌های خوزستان به عنوان یک استان صددرصد شیعه به دنیا معرفی شود.

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، قائم مقام دفتر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از فرصت طلایی ایجاد شده توسط مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در این استان خبر داد.

کلاه‌کج گفت: دفتر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)  در خوزستان ابتکار و فرصتی از سوی آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان بوده است تا فعالیت‌ها و قابلیت‌های استان خوزستان به عنوان یک استان صددرصد شیعه به دنیا معرفی شود. وجود شبکه ماهواره‌ای ثقلین و سایت خبری ابناء به 26 زبان زنده دنیا فرصتی برای انعکاس توانمندی‌های خوزستان در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی است.

قائم مقام دفتر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در خوزستان در ادامه بیان کرد: متأسفانه آشنایی زیادی بین مردم و مسئولان خوزستان نسبت به مجمع وجود ندارد که انشاء‌الله با یاری خداوند و همت مردم و مدیران دلسوز خوزستان این امر محقق خواهد شد.

وی اظها کرد: مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در زمینه مهارت‌های زندگی، زنان، جوانان و کودکان برنامه‌های خوبی دارد که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از پورتال اهل‌بیت(ع) دیدن کنند.

captcha