حماسه آزادسازی خرمشهر؛ درخشان‌ترین برگ مقاومت و ایثار رزمندگان انقلاب
کد خبر: 1408914
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
محمد فلاحی تصریح کرد:

حماسه آزادسازی خرمشهر؛ درخشان‌ترین برگ مقاومت و ایثار رزمندگان انقلاب

گروه اجتماعی: فرماندار مریوان گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر درخشان‌ترین برگ مقاومت و ایثار رزمندگانی است که مانند نگین تابناک در تاریخ سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس می‌درخشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمد فلاحی، فرماندار شهرستان مریوان امروز، 30 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که با نام سند ایثار و مقاومت نام‌گذاری شده است، گفت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، سندی جامع از توان، ایثار و پایداری انقلاب اسلامی است.
وی افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر درخشان‌ترین برگ مقاومت و ایثار رزمندگانی است که مانند نگین تابناک در تاریخ سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس می‌درخشد.
فرماندار شهرستان مریوان بیان کرد: حضور حماسه‌آفرین و خستگی‌ناپذیر نیروهای مردمی و فرماندهی قاطع امام راحل(ره)، نقطه عطفی در جنگ تحمیلی است.
وی آزادسازی خرمشهر را زمینه‌ای برای انجام عملیات‌های موفق دیگر رزمندگان عنوان کرد و یادآور شد: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با اهدای جان خود و با ایثار، گذشت و مقاومت خود در جنگ حق علیه باطل موفق عمل کنند.

captcha