چهار عنوان کتاب دفاع مقدس به چاپ رسید
کد خبر: 1410101
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
به مناسبت چهارم خرداد؛

چهار عنوان کتاب دفاع مقدس به چاپ رسید

گروه اجتماعی: چهار عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس به همت مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول و به مناسبت چهارم خرداد چاپ می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول همزمان با گرامی داشت چهارم خرداد «روز ملی مقاومت و پایداری - روز دزفول» چهار عنوان کتاب جدید به چاپ رساند.

«دزفول پایتخت مقاومت ایران» نوشته عبدالرضا سالمی‌نژاد و «شعر مقاومت» (مجموعه شعرهای مربوط به دوهمایش شعر مقاومت و پایداری در سالهای 90 و91) که توسط غلامرضا کاج گردآوری شده است، از جمله این عناوین هستند.

همچنین «دزفول به روایت کودکان» (خاطرات کودکان دزفولی برگرفته از خاطرات بزرگترها از دوران دفاع مقدس) که توسط مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دزفول گردآوری شده و عبدالرضا سالمی‌نژاد آن را تنظیم کرده است، کتاب دیگری است که ساعت 10 روز جمعه نهم خرداد در سالن ایثار با حضور کودکان نویسنده خاطرات و اولیا آنها رونمایی و عرضه می‌شود.

«سال‌های صبوری» نیز خاطرات خود نوشت حمید آستی از سال‌های مبارزه با رژیم پهلوی و زندان ساواک است که به این مناسب چاپ و مراسم رونمایی از آن و دیگر کتاب‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

captcha