کارگاه آموزشی ائمه جماعت دانشگاه‌های خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 1422451
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
فردا؛

کارگاه آموزشی ائمه جماعت دانشگاه‌های خوزستان برگزار می‌شود

گروه اندیشه: کارگاه آموزشی ائمه جماعت دانشگاه‌های استان خوزستان با موضوع سبک زندگی اسلامی و با محوریت اخلاق تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

حجت مرساق دزفولی، مدیر هماهنگی و ارتباطات دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اعلام این خبر افزود: کارگاه «سبک زندگی اسلامی با محوریت اخلاق تعلیم و تربیت» اولین کارگاهی است که امسال در راستای کارگاه‌های ارتقاء ائمه جماعات برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی، رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری آغاز می‌شود، ادامه داد: در این کارگاه حجت‌الاسلام و المسلمین وحید حاجی آقازاده، مدرس حوزه قم به ارائه مطلب خواهد پرداخت.

مرساق گفت: کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی با محوریت اخلاق تعلیم و تربیت» با حضور 105 نفر از ائمه جماعت دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد. همچنین مسئولان دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان در این کارگاه حضور خواهند داشت.

مدیر اجرایی دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در خصوص زمان و مکان برگزاری کارگاه گفت: کارگاه آموزشی ائمه جماعت دانشگاه‌های استان خوزستان صبح فردا پنجشنبه 5 تیر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در سالن جلسات امام رضا(ع) دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می‌شود.

captcha