مقاومت و اتحاد رمز غلبه بر رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 1438978
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

مقاومت و اتحاد رمز غلبه بر رژیم صهیونیستی است

گروه اندیشه: امام جمعه شهرستان زابل گفت: پیروزی مقاومت در غزه نتیجه اتحاد و وحدت است و امروز جهان اسلام بیش از هر زمانی نیاز به اتحاد دارد، زیرا مقاومت و اتحاد راه غلبه بر رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: روز 23 مردادماه، سالروز پیروزی مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه در مقابل رژیم جنایت‌کار اسرائیل است که به نام روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: مقاومت اسلامی در نصرت مسلمانان نقش بسیاری دارد و عاملی بوده است که همواره قدرت‌های استکباری را تسلیم خود ساخته است، که مقاومت مردم لبنان و مقاومت چندین ساله مردم فلسطین نمونه‌هایی از آن است.

امام جمعه شهرستان زابل اظهار کرد: امسال جنایات و کودک‌کشی‌های رژیم غاصب صهیونیستی این روز را مهم‌تر جلوه می‌دهد، جنایاتی که در کارنامه رژیم صهیونیستی بی‌سابقه نبوده و تنها گوشه‌ای از قساوت این رژیم است.

کیخا تأکید کرد: در یک ماه گذشته جهان یکی از دردناک‌ترین و فجیع‌ترین جنایت‌ها را علیه بشریت و انسانیت در منطقه جغرافیایی کوچک غزه مشاهده کرد و تمام دنیا شاهد حقوق بشر امریکایی در غزه بودند.

وی افزود: صهیونیست‌ها با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و بمب‌های مخرب به جان انسان‌ها افتادند و خانه‌های بسیاری را بر سر زنان و مردان فلسطینی خراب کردند و کودکان زیادی یتیم شدند.

امام جمعه زابل بیان کرد: رژیم جعلی اسرائیل نسل‌کشی و کودک‌کشی در غزه به راه انداخته است و آن‌هایی که ادعای مسلمانی دارند در این شرایط سکوت اختیار می‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که در این جنگ ثابت شد که کارآمدترین گفتمان، گفتمان مقاومت و ایستادگی است، افزود: پیروزی مقاومت در غزه نتیجه اتحاد و وحدت است و امروز جهان اسلام بیش از هر زمانی نیاز به اتحاد دارد، زیرا مقاومت و اتحاد راه غلبه بر رژیم صهیونیستی است.

کیخا در پایان یادآور شد: تفرقه‌افکنی بین صفوف مسلمانان و ایجاد اختلاف بین مسلمین، خیانت به اسلام است و هر کسی که وحدت و اتحاد شیعه و سنی را بر هم زند باید طرد شود.

captcha