نشست نقد و بررسی پیش از چاپ کتاب «قواعد تفسیری» برگزار می‌شود
کد خبر: 1440379
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

نشست نقد و بررسی پیش از چاپ کتاب «قواعد تفسیری» برگزار می‌شود

گروه اندیشه: گروه قرآن‌پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست نقد و بررسی پیش از چاپ کتاب «قواعد تفسیری» را در روز پنجشنبه، ۳۰ مرداد برگزار می‎کند.

محمد کاظمی‌زاده، مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: نشستی با هدف بررسی میزان اتقان کتاب «قواعد تفسیری»، اعمال اصلاحات احتمالی و آمادگی برای چاپ برگزار می‎شود.
وی افزود: این کتاب تألیف حجت‎الاسلام والمسلمین علی اکبر بابایی دانشیار گروه قرآن‌پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است؛ این کتاب اثری در حوزه قرآن‌پژوهی با محوریت قواعد و ضوابط تفسیر اجتهادی قرآن و بر مبنای آموزه‌های مکتب اهل بیت(ع) است.
مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه یادآور شد: حجت‎الاسلام والمسلمین دیاری، دانشیار دانشگاه قم به‌عنوان ناقد و حجت‎الاسلام والمسلمین محمد اسعدی دانشیار و مدیر گروه قرآن‌پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به‌عنوان دبیر علمی نشست نقد حضور خواهند داشت.
وی گفت: نشست نقد یاد شده روز پنجشنبه، 30 مرداد از ساعت 10 تا 12 در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه  و دانشگاه واقع در قم، پردیسان، بلوار دانشگاه برگزار می‌شود و شرکت در آن برای تمامی علاقه‌مندان و صاحب‌نظران آزاد است.

captcha