اعزام ۱۰۰ مربی طرح تربیت حافظان و قاریان سیستان و بلوچستان به مشهد مقدس
کد خبر: 1440920
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

اعزام ۱۰۰ مربی طرح تربیت حافظان و قاریان سیستان و بلوچستان به مشهد مقدس

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: به منظور ایجاد آشنایی، تبادل نظر و انتقال تجربیات آموزشی مربیان طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم، ۱۰۰ نفر از این مربیان قرآنی تا پایان هفته جاری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: به منظور ایجاد آشنایی، تبادل نظر و انتقال تجربیات آموزشی مربیان طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم، 100 نفر از این مربیان قرآنی تا پایان هفته جاری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: طرح کشوری تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم از سال 90 با هدف تربیت 45000 حافظ و قاری قرآن کریم در استان کار خود را آغاز کرده است و اکنون بیش از 26000 نفر در این طرح مشغول به حفظ قرآن کریم هستند و ثبت‌نام از متقاضیان و علاقه‌مندان در استان همچنان ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این طرح بیش از 120 مربی متخصص با گواهینامه معتبر آموزش حفظ قرآن کریم اشتغال دارند و قرآن‌آموزان به صورت حضوری و نیمه حضوری از آموزش های این اساتید بهره می‌برند.

captcha