اعزام ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان بانه‌ای به مناطق عملیاتی مریوان
کد خبر: 1443635
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵

اعزام ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان بانه‌ای به مناطق عملیاتی مریوان

گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش بانه از اعزام ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان بانه‌ای در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی مریوان خبر داد.

رضا خضری، مدیر آموزش و پرورش بانه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از اعزام 100 نفر از دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه بانه‌ای در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی مریوان خبر داد و اظهار کرد: این کاروان در قالب سه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمال غرب واقع در مریوان اعزام شدند و به مدت سه روز از شهدای گمنام مریوان و منطقه عملیاتی دزلی این شهرستان بازدید خواهند کرد.
وی با بیان اینکه این اردو ویژه دانش‌آموزان پایه دوم دبیرستان است، افزود: اعزام دانش‌آموزان به این اردو  به منظور آشنایی بیشتر با مفاهیم درس آمادگی دفاعی صورت گرفته است.
خضری بیان کرد: نسل جوان امروز علاقمند به آشنایی با معارف دفاع مقدس هستند و براین اساس برگزاری اردوهای راهیان نور می‌تواند فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف دفاع مقدس باشد.
وی هدف از این اعزام را برگزاری اردوی زیارتی در راستای تبیین و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس برشمرد و یادآورشد: با توجه به تلاش استکبار جهانی برای منحرف‌ کردن ذهن نسل جوان از ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، راهیان نور می‌تواند مبارزه‌ای فرهنگی در این عرصه باشد که راه را بر توطئه دشمنان سد کند.

captcha