ایمان به خدا رمز پیروزی مردم غزه بود/ شاهد پیروزی مقتدرانه جهان اسلام هستیم
کد خبر: 1444398
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
امام جمعه موقت اراک:

ایمان به خدا رمز پیروزی مردم غزه بود/ شاهد پیروزی مقتدرانه جهان اسلام هستیم

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام مظفری ایمان مردم مسلمان غزه به خدا را کلید پیروزی و مقاومت 50 روزه آن‌ها دانست و افزود: این روزها شاهد پیروزی مقتدرانه بدنه امت اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری، ‌امام جمعه موقت اراک روز گذشته، هفتم شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ایمان مردم مسلمان غزه به خدا را کلید پیروزی و مقاومت 50 روزه آن‌ها دانست.

وی اظهار کرد: این روزها شاهد پیروزی مقتدرانه بدنه امت اسلامی هستیم که پس از پنجاه روز غارت و آدم‌کشی توسط صهیونیست‌ها خانه‌ها‌یشان بر سرشان خراب شد؛ ولی ایمانشان مستحکم‌تر شد و این وعده‌های الهی بود که تحقق یافت و صهیونیست‌ها را رسوای جهان ساخت.

حجتالاسلام مظفری با اشاره به اوضاع کنونی کشورهای اسلامی، تصریح کرد: تمامی مسلمانان چه شیعه و چه سنی باید با هم متحد باشند و اسلام واقعی را به جهانیان نشان دهند.

امام جمعه موقت اراک همچنین به مشکلات پیش روی جامعه نیز اشاره کرد و افزود: اگر در جامعه اسلامی به دنبال رفع مشکلات اجتماعی و سیاسی هستیم باید ایمان به خدا را تقویت کنیم.

جامعه حقوقدانان استان مرکزی نیز در پایان نماز جمعه بیانیه‌ای علیه نقض کنندگان حقوق بشر و حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرائت کردند که موضع‌گیری مجامع بین‌المللی در مقابل تجاوزهای غیر قانونی صهیونیست‌ها، مغایر بودن استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه با اصول بین‌المللی و حمایت از ملل مسلمان از مردم بی‌دفاع غزه مهم‌ترین اصول این بیانیه بود.

یادآور می‌شود، نمازگزاران در پایان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات رژیم اشغالگر قدس را در نوار غزه محکوم کردند.

captcha