برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در اهواز/ رونمایی از کتاب آثار برتر
کد خبر: 1445877
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
فردا صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در اهواز/ رونمایی از کتاب آثار برتر

گروه هنر: مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی(یادمان دعبل خزاعی) پنجشنبه، ۱۳ شهریور در اهواز برگزار می‌شود.

سیدکریم موسوی، دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی(یادمان دعبل خزاعی) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اعلام این خبر گفت: افتتاحیه این جشنواره ساعت 9 فردا پنجشنبه، 13 شهریور با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و مهمانان خارجی در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌‌های مراسم افتتاحیه گفت: شعرخوانی مهمانان و برترین‌های جشنواره شعر رضوی، اجرای برنامه‌های هنری از جمله اجرای سرود 52 نفره گروه برترجشنواره رضوی و رونمایی از کتاب شعر این جشنواره(25 شعر برتر) از برنامه‌های این جشنواره در روز افتتاحیه است. بعد از ظهر این روز از ساعت 16:30 تا 19 تعداد دیگری از شاعران، سروده‌های خود را با حضور با حضور ناقد برتر کشور عراق قرائت می‌کنند.

موسوی اظهار کرد: از آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌ فقیه در خوزستان، آیت‌الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله محسن حیدری و عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی(یادمان دعبل خزاعی) گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی، نیز ساعت 19:30 جمعه، 14 شهریور در حرم دعبل خزاعی در شهرستان شوش دانیال برگزار می‌شود.

captcha