برگزاری آزمون مربیان قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 1452511
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

برگزاری آزمون مربیان قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون مربیان قرآنی در روز نهم مهرماه سال‌ جاری در جوار بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج خبر داد.

سید رضامنصوری، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری آزمون مربیان قرآنی در روز نهم مهرماه سال‌ جاری در جوار بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج خبر داد و گفت: مربیانی که در سال 92 و سال‌ جاری آموزش‌های لازم را فرا گرفتند، آزمونی از سازمان در مورد موارد قرآنی از آن‌ها گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد نفرات این مربیان قرآنی هنوز مشخص نشده اظهار کرد: همچنین، 18 مهر ماه سال‌ جاری، آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم (حفظ موضوعی) و آزمون شفاهی حفظ ترتیبی طرح تربیت این حافظان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خویش برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) را مهمترین برنامه اجرایی اوقاف استان در سال‌ جاری عنوان کرد و افزود: برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) می‌تواند سبب رونق اقتصاد شهرستان گچساران و فراهم‌ شدن زمینه اشتغال‌زایی در آن شود.

منصوری با اشاره به اینکه امامزاده حضرت بی‌بی حکیمه خاتون(س) بعد از حضرت معصومه(س) از عالم‌ترین و فاضل‌ترین خواهران حضرت امام رضا(ع) بوده، اظهار کرد: ما با برگزاری کنگره ملی این امامزاده چند هدف را دنبال می‌کنیم که اهداف معنوی و اقتصادی از جمله این اهداف است.

وی در ادامه سخنان خود با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی، جنگی به خاطر مرز و خاک نبود، یادآور شد: عراق و متحدانش به دنبال خاک و مرز ما نبودند بلکه می‌خواستند نظام اسلامی ما را از بین ببرند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ما در زمان جنگ تحمیلی با بیشتر کشورهای جهان مقابله می‌کردیم، اضافه کرد: در زمان جنگ ما امکاناتی نداشتیم و تنها با توکل به خداوند بزرگ و تمسک به اهل بیت(ع) توانستیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

captcha