برگزاری مراسم جشن غدیر در مناطق زرگان و کوی علوی اهواز
کد خبر: 1458965
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

برگزاری مراسم جشن غدیر در مناطق زرگان و کوی علوی اهواز

گروه اجتماعی: در آستانه عید غدیر، امروز ۱۹ مهر مراسم جشن غدیر در منطقه زرگان و کوی علوی اهواز با حضور مستبصر تونسی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، قائم مقام دفتر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به حضور مستبصر تونسی؛ دکتر محمد تیجانی در آستانه عید بزرگ غدیر در مراسم بزرگداشت این عید در استان گفت: برنامه جشن بزرگ غدیر با حضور این مستبصر، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء امروز 19 مهر در مسجد امام حسین(ع) زرگان برگزار می‌شود.

وی گفت: پس از این مراسم، شب شعر غدیر با حضور این مستبصر در حوزه 15 بسیج شهری کوی علوی برگزار خواهد شد. پس از آن یکشنبه 20 مهر دکتر محمد تیجانی در شهرستان دزفول حضور می‌یابد. همچنین شب این روز در مسجد فاطمه الزهرا(س) کوی علوی اهواز سخنرانی خواهد کرد.

کلاه‌کج ادامه داد: دوشنبه 21 مهر دکتر تیجانی در مسجد اعظم اهواز در مراسم عمامه‌گذاری طلاب استان حضور پیدا می‌کنند. دوشنبه شب نیز در مسجد الرحمن سه راه خرمشهر سخنرانی خواهد کرد.

قائم مقام دفتر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)  اظهار کرد: روز سه‌شنبه 22 مهر در نمازخانه مرکزی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شب این روز در ملاشیه میان عموم مردم حضور می‌یابد. این مستبصر چهارشنبه 23 مهر نیز با اساتید دانشگاه‌های اهواز در سالن مرکز آموزش شرکت نفت دیدار می‌کند.

captcha