برگزاری نشست شورای راهبردی اساتید نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اهواز
کد خبر: 1461097
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

برگزاری نشست شورای راهبردی اساتید نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اهواز

گروه اندیشه: نشست شورای راهبردی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام آیت‌ عادلی‌نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: شورای راهبردی استادان این دانشگاه فردا یکشنبه، 27 مهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این شورا به میزبانی سالن جلسات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می‌شود، افزود: بررسی عملکرد و برنامه‌ریزی آینده شورای راهبردی اساتید دانشگاه موضوع این جلسه است.

در این نشست، دبیر هم‌اندیشی، مدیرگروه معارف اسلامی، مسئول بسیج اساتید، اعضای هیئت علمی دانشگاه و دبیر شورای هم‌اندیشی از ساعت 15-13 حضور خواهند داشت.

یادآور می‌شود، شناسایی جریانات فکری و سیاسی موجود و چگونگی فعالیت‌ها و تأثیرگذاری آنان در دانشگاه، بررسی نیازهای فکری، فرهنگی و سیاسی استادان و دانشجویان و شناسایی فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها، تعیین موضوعات دارای اولویت برای پرداختن به آنها در محیط دانشگاه، مساعدت فکری در راستای تأمین بخشی از محتوای موردنیاز در حوزه‌های یاد شده، تبادل نظر در خصوص عملیاتی شدن مأموریت‌های نهاد در دانشگاه و شناسایی شیوه‌های جدید در پاسخ‌دهی به نیازهای دانشجویان و استادان از جمله وظایف اعضای شورای راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محسوب می‌شود.

همچنین استفاده از ظرفیت فکری و علمی استادان، افزایش مشارکت استادان در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و فکری، انجام و هماهنگی در برنامه‌ریزی‌های کلان و راهبردی در محیط‌های دانشگاهی اهداف این شورا به شمار می‌رود.

captcha