مربیان قرآنی مدرک کاردانی قرآن می‌گیرند
کد خبر: 1474665
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

مربیان قرآنی مدرک کاردانی قرآن می‌گیرند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی جنت زلفی سنندج با اشاره به آغاز دوره تربیت معلم قرآن در این مؤسسه گفت: مربیان قرآنی با حضور در این دوره مدرک کاردانی قرآن را از سوی دارالقرآن کریم دریافت می‌کنند.

شهلا حسین‌پناهی، مدیر مؤسسه قرآنی جنت زلفی سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به آغاز دوره تربیت معلم قرآن در این مؤسسه اظهار کرد: مربیان قرآنی با حضور در این دوره مدرک کاردانی قرآن را از سوی دارالقرآن کریم دریافت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه برای ورود به این دوره آزمون ورودی برگزار شده است، افزود: دوره تربیت معلم قرآن کریم از پنج‌شنبه 29 آبان ماه برای پذیرفته‌شدگان آزمون وردودی در این مؤسسه برگزار می‌شود.
حسین‌پناهی با اشاره به متفاوت بودن این دوره با سال‌های گذشته اعلام کرد: این دوره آموزشی در چهار ترم برگزار می‌شود که به شرکت‌کنندگانی این ترم‌ها را با موفقیت بگذارانند، گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.
وی با اشاره به موفقیت 53 نفر از شرکت کنندگان در آزمون ورودی این دوره عنوان کرد: از این تعداد 39 نفر بانو و 19 نفر آقا هستند که از پنج‌شنبه در دوره حضور می‌یابند.
مدیر مؤسسه قرآنی جنت زلفی سنندج با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها این دوره آموزشی در چهار ترم برگزار می‌شود، بیان کرد: در انتهای دوره افرادی که دوره را با موفقیت طی کرده‌اند به عنوان مربی متخصص قرآن شناخته و به مؤسسات و مراکز قرآنی معرفی خواهند شد.
وی در پایان یادآور شد: در این دوره چهار ترمه تجوید، تفسیر، حفظ موضوعی و تدبر در قرآن به عنوان موضوعات مهم مورد تدریس از سوی اساتید معرفی شده است.

captcha