نقد کتاب «نگاهی نو به جریان عاشورا» در بهمئی انجام شد
کد خبر: 2616799
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
در آستانه اربعین حسینی؛

نقد کتاب «نگاهی نو به جریان عاشورا» در بهمئی انجام شد

گروه اجتماعی: در آستانه اربعین حسینی، مراسم نقد کتاب «نگاهی نو به جریان عاشورا» در بهمئی با حضور مسئولان و هنرمندان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌اکبر فرهنگی‌نسب، بخشدار مرکزی بهمئی روز گذشته، 17 آذرماه در نشست نقد کتاب «نگاهی نو به جریان عاشورا» و نشست کانون‌های ادبی کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، گفت: هدف از معرفی این کتاب، آشنایی بیشتر مردم با نهضت و قیام عاشورا است.
وی با اشاره به اینکه با توجه به فرموده رهبری باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه شود، افزود:  در کشور ما که به نظام مقدس جمهوری اسلامی مزین است و مبانی اعتقادی ما قرآن کریم و سیره ائمه است، باید برنامه‌های فرهنگی و هنری ای برای آشنایی نسل جوان برگزار شود.
بخشدار مرکزی بهمئی با بیان اینکه باید برنامه‌های هنری، فرهنگی، قصه‌ها و نقاشی‌های ما بیانگر فرهنگ اسلامی ـ ایرانی باشد، بیان کرد: هدف در این مسیر باید برای رسیدن به قرب الهی، تقویت نظام مقدس و پیروی از ولایت باشد.
فرهنگی نسب با اشاره به اینکه در اجرای قصه‌ها، داستان‌ها و تئاتر تنها نباید جذابیت آنها مدنظر قرار گیرد، یادآور شد: باید مواظب باشیم که اجرای آنها نباید شخص را از مسیر عبودیت جدا کند و یا به انحراف بکشاند.

captcha