برگزاری همایش بین‌المللی ولایت به تعویق افتاد/ اشکال اطلاع‌رسانی نامناسب همایش وارد است
کد خبر: 3227441
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
حسن‌زاده خبر داد؛

برگزاری همایش بین‌المللی ولایت به تعویق افتاد/ اشکال اطلاع‌رسانی نامناسب همایش وارد است

گروه اندیشه: مسئول کمیته علمی سومین همایش بین‌المللی ولایت به میزبانی اهواز از به تعویق افتادن برگزاری این همایش خبر داد و اشکال اطلاع‌رسانی نامناسب در این زمینه را وارد دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، مسئول کمیته علمی سومین همایش بین‌المللی ولایت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اعلام خبر به تعویق افتادن زمان برگزاری این همایش بین‌المللی اظهار کرد: زمان بعدی برگزاری همایش مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به یک‌صد مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است، گفت: این مقالات رسیده مورد بررسی قرار گرفتند اما به دلیل تغییر زمان فعلاً انتخاب آن‌ها متوقف شده است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه تنها به تأخیر افتادن برگزاری همایش ولایت به ما ابلاغ شده است، عنوان کرد: این اشکال که اطلاع‌رسانی مناسبی در ارتباط با برگزاری سومین همایش بین‌المللی ولایت صورت نگرفته، وارد است.

به گزارش ایکنای خوزستان، پیش از این حجت‌الاسلام پیمان علی‌نژاد، دبیر اجرایی سومین همایش بین‌المللی علمی پژوهشی ولایت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی ایکنای خوزستان در روز 23 فروردین‌ماه از برگزاری این همایش در 10 و 9 اردیبهشت خبر داده بود.

براین اساس، ایکنای خوزستان به‌منظور پوشش خبری این همایش بین‌الملی پیگیری خود را برای حضور در همایش آغاز کرد اما با توجه به آنکه این همایش در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی پیرامون آن صورت نگرفت.

در این میان به نظر می‌رسد برخورداری و توجه به مقوله اطلاع‌رسانی متناسب با جایگاه ولایت، خالی از لطف نبوده و بتوان نسبت به اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه اقداماتی انجام داد.

captcha