گلدسته‌های بارگاه امامزاده سید فخرالدین احمد و زاد احمد(ع) باشت نصب شد
کد خبر: 3248410
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

گلدسته‌های بارگاه امامزاده سید فخرالدین احمد و زاد احمد(ع) باشت نصب شد

گروه اجتماعی: کارشناس امور اوقافی باشت از نصب گلدسته‌های بارگاه امامزاده سید فخرالدین احمد و زاد احمد(ع) این شهرستان خبر داد.

محمد علیزاده، کارشناس امور اوقافی شهرستان باشت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از نصب گلدسته‌های بارگاه امامزاده سیدفخرالدین احمد و زاد احمد(ع) این شهرستان خبر داد.
کارشناس امور اوقافی باشت با بیان اینکه گلدسته‌های بارگاه امامزاده سیدفخرالدین احمد(ع) با ارتفاع هفت متر و با اعتباری بالغ بر 25 میلیون تومان از سوی یک خیر ساخته و بر این بارگاه نصب شد، افزود: همچنین گلدسته‌های بارگاه امام‌زاده زاد احمد(ع) نیز با ارتفاع 12 متر و اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال از سوی خیری دیگر تهیه و با همکاری اداره اوقاف این شهرستان جهت نصب آن اقدام شد، ضمن اینکه بزرگان هر طایفه و نوادگان امام‌زادگان در خصوص رفع مشکلات امامزاده باید تلاش کنند.
همچنین، سیدرضا منصوری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به جشن میلاد امام علی(ع) ویژه زندانیان زندان مرکزی یاسوج، بیان کرد: بازدید کارکنان اداره کل اوقاف از بند قرآنی این زندان که بسیار رضایت بخش بوده، اهدای 28 جایزه به قید قرعه و زندانیانی که نامشان علی بود، مولودی خوانی و سخنرانی حجت‌الاسلام جنتی‌پور، مدیر کل اوقاف استان از برنامه‌های اجرایی این جشن امروز، 13 اردیبهشت بود.
وی در بخش دیگری از اظهارات خویش با اشاره به اینکه 374 نفر حفاظ قرآن در مراسم قرعه کشی طرح تربیت حفاظ قرآن این استان شرکت کردند، اضافه کرد: این شرکت‌کنندگان حائز رتبه‌های 70 درصد به بالا بودند.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در یاسوج 28 اردیبهشت خبر داد.

captcha