راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال قرآنی؛ برنامه‌ اجرایی مؤسسه طه بهمئی
کد خبر: 3304938
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال قرآنی؛ برنامه‌ اجرایی مؤسسه طه بهمئی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه طه شهید جاکیان بهمئی راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال قرآنی را از برنامه‌های اجرایی آینده این مؤسسه عنوان کرد.

مجید باقریان، مدیر مؤسسه طه شهید جاکیان شهرستان بهمئی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال قرآنی را از برنامه‌های اجرایی آینده این مؤسسه عنوان کرد.
وی برگزاری دوره آموزشی روخوانی، روانخوانی و محافل انس و ادامه آنها در رده سنی مقطع راهنمایی به بالا در گروه بانوان و آقایان را از برنامه‌های اجرایی این مؤسسه اعلام کرد و گفت: نبود اعتبار با وجود استعدادهای زیاد قرآنی در بهمئی مهمترین مشکل مؤسسه طه شهید جاکیان است.
همچنین، سیدمحمد میرسالاری، مدیر مؤسسه تسنیم شهرستان لنده نیز برگزاری کلاس‌های روخوانی، تجوید یک و مفاهیم سطح یک در همه رده‌های سنی برای خانم‌ها و در مقطع ابتدایی تا راهنمایی برای آقایان را از جمله برنامه‌های در دست اقدام این مؤسسه برشمرد و عنوان کرد: همچنین نبود اعتبار قرآنی از سال 92 تاکنون از مهمترین مشکلات مؤسسه تسنیم است.
همچنین، فاطمه اخوان، مدیر مؤسسه قرآنی فاطمه‌الزهرا(س) شهر سرفاریاب نیز با بیان اینکه تنها کلاس حفظ یک جزء تا 15 جزء ویژه خواهران با حضور بیش از 50 نفر در همه رده‌های سنی در این مؤسسه برگزار می‌شود، برگزاری کلاس‌های سطح یک، دو  و 3، احکام، نهج‌البلاغه، قرائت و ترتیل را از برنامه‌های اجرایی آینده عنوان کرد.
وی نبود ساختمان مخصوص مؤسسه قرآنی فاطمه الزهرا(س) را مهمترین مشکل این مؤسسه برشمرد و بیان کرد: در این مؤسسه حتی وسایل اولیه مورد نیاز را نداریم و مربی بدون حق`الزحمه کار می`کند.

captcha